دلخوشم:

زندگی عشقی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ زندگی عشقی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

عکس عاشقانه ,عکس عاشقانه تنهایی, تصاویر عاشقانه و رمانتیک,

من به یک عشق خیالی دلخوشم

                                            من به یک گلدان خالی دلخوشم

باز تنهایی و فصلی بی صدا

                                            باز با گل های قالی دلخوشم

چینی صد وصله ای از جنس آه

                                            با همین آشفته حالی دلخوشم

راز دریا خفته در آغوشم من

                                           من به خواب خشکسالی دلخوشم

هیچ کس تنهاییم را سر نزد

                                           با سکوت این حوالی دلخوشم



نظرات شما عزیزان:

روز های مجردی من
ساعت0:25---13 مرداد 1392
اگر در کاری موفق شوی ، دوستان دروغین و دشمنان واقعی
بدست خواهی آورد . . .

دوست عزیزم آپم خوش حال میشم سر بزنی


الناز جووون
ساعت0:16---27 تير 1392
سلام
چه وب خشملی داری خسته نباشی
اگر دوست داری به سایت منم سر بزن تو سایت من باید عضو بشی و مطالب بزاری و دوست پیدا کنی
ما توی سایتمون دور هم جمع میشیم و می گیمو میخندیم ، اگه دوس داشتی توام بیا تو جمع ما خوشحال میشیم
منتظرتماااا
زود بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:دلخوشم,عاشقانه,

] [ 11:6 PM ] [ mina ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه